We invite European Union countries to cooperate.
Ask for an offer, write to biuro@iwarpol.pl.
We have been producing baskets since the end of the 19 th century.
Iwarpol is a manufacturer of baskets and wicker furniture. We produce from our own wicker plantations.
Wicker Market Online Shop
also sends products to European Union countries.
Find out about the cost of delivery to your country, ask about cooperation,
write to biuro@iwarpol.pl
Koszyk świąteczny, wielkanocny, 20 cm - naturalny z paskiem
Opis
KOSZYK WIKLINOWY na święconkę
Koszyk wielkanocny obecny jest w każdym domostwie w czasie Świąt Wielkanocnych, a prócz święcenia w nim pokarmów coraz częściej wykorzystujemy go jako oryginalną dekorację wielkanocnego stołu.
Do jednych z ważniejszych wydarzeń w roku należą Święta Wielkanocne, w trakcie których w całej Polsce sporządzamy święconkę. Każdy region ma własne zwyczaje, niemniej jednak w każdym domu przygotowuje się jajka, mięso, chleb chrzan, sól i ser. Koniecznym jest kawałek ciasta albo babka wielkanocna, baranek oraz młody zielony owies. Wszystkie produkty wkładamy do pięknych koszyków wiklinowych. Do wyboru mamy obszerne kosze lub mniejsze fantazyjnie uplecione koszyki jak również małe koszyczki dla dzieci, do których włożymy baranka, babkę i żółtego kurczęcia. Ażeby cudownie prezentował się na stole oferujemy przyozdobić go baziami, narcyzami, żonkilami lub innymi wiosennymi kwiatami.
Demonstrowany koszyczek wypleciony jest z wysokiej jakości polskiej, ekologicznej wikliny. Sumienne i precyzyjne wykonanie a także jego niezwykły urok to jego kluczowe zalety. Koszyczek Wielkanocny to wyrób ręcznie pleciony, w którym poświecimy pokarmy oraz przygotujemy interesującą dekorację wielkanocnego stołu.
Wymiary zewnętrzne:
Koszyk 20 cm:
Średnica: 20 cm
Wysokość: 9 cm
Wysokość z rączką: 23 cm
Zastrzeżenie producenta: wymiary wyrobu ze względu na jego ręczne wykonanie mogą wahać się +/- 2 cm również barwa przedmiotu może nieznacznie różnić się od koloru widocznego na zdjęciu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Sprzedawca nie weryfikuje opinii dodawanych pod produktem od klientów, którzy go nabyli.