We invite European Union countries to cooperate.
Ask for an offer, write to biuro@iwarpol.pl.
We have been producing baskets since the end of the 19 th century.
Iwarpol is a manufacturer of baskets and wicker furniture. We produce from our own wicker plantations.
Wicker Market Online Shop
also sends products to European Union countries.
Find out about the cost of delivery to your country, ask about cooperation,
write to biuro@iwarpol.pl
Koszyk świąteczny, wielkanocny (talerzowy) średni
Opis
KOSZYK WIKLINOWY na święconkę
Koszyk wielkanocny obecny jest w każdym domu podczas Świąt Wielkanocnych, a prócz święcenia w nim pokarmów coraz to częściej używamy go jako kreatywną dekorację wielkanocnego stołu.
Do jednych z ważniejszych wydarzeń w roku należą Święta Wielkanocne, w trakcie których w całej Polsce szykujemy święconkę. Każdy region ma własne tradycje, niemniej jednak w każdym domu przygotowuje się jajka, mięso, chleb chrzan, sól i ser. Nieodzownym jest kawałek ciasta lub babka wielkanocna, baranek a także młody zielony owies. Wszystkie produkty wkładamy do pięknych koszyków wiklinowych. Do wyboru mamy obszerne kosze lub mniejsze fantazyjnie plecione koszyki jak również małe koszyczki dla dzieci, do których włożymy baranka, babkę oraz żółtego kurczaczka. Aby pięknie prezentował się na stole proponujemy uświetnić go baziami, narcyzami, żonkilami lub różnorodnymi wiosennymi kwiatami.
Demonstrowany koszyczek upleciony jest z wysokiej jakości polskiej, ekologicznej wikliny. Sumienne i precyzyjne wykonanie a także jego nieprzeciętny wdzięk to jego zasadnicze walory. Koszyczek Wielkanocny to wyrób ręcznie pleciony, w którym poświecimy pokarmy oraz zrobimy interesującą dekorację wielkanocnego stołu.
Wymiary zewnętrzne:
Koszyk średni:
Długość: 33 cm
Szerokość: 25 cm
Wysokość: 10 cm
Wysokość z rączką: 27 cm
Klauzula producenta: rozmiary produktu ze względu na jego ręczne wykonanie mogą wahać się +/- 2 cm również barwa przedmiotu może nieznacznie różnić się od koloru widocznego na zdjęciu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Sprzedawca nie weryfikuje opinii dodawanych pod produktem od klientów, którzy go nabyli.